077-9616382 contact@aluftec.co.il

צור קשר:

קידום אתרים

קידום אתרים הנו שם כולל לסדרה ארוכה של פעולות שיש לבצע, בכדי להביא את אתר האינטרנט למקום גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, בחיפוש ביטוי מסויים.

מיקום האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, כאשר המרכזי שבהם הוא גוגל, נקבע ע"י נוסחה מודכבת שאינה ידועה במדוייק אך המרכיבים וההגיון הבסיסי של הנוסחה הנם ברורים. המטרה של מנוע החיפוש היא להביא את האתרים הטובים והמתאימים ביותר לגולשים, ראשונים בתוצאות החיפוש. לכן, כאשר בונים אתר יש להתחשב בראש ובראשונה בגולשים, בנגישות המידע, פשטות הניווט ואיכות החומרים באתר.

יש להדגיש כי לא מדובר במדע מדוייק בו ניתן לדעת שאם נשנה X באתר נעלה Y מקומות בתוצאות. גם הנוסחה המדוייקת של גוגל לא ידועה, גם רשת האינטרנט כל הזמן משתנה, במקביל לאתר המקודם מקודמים וקמים עוד אתרים מתחרים שמשפיעים על מיקום האתר, גוגל מבצעים עדכונים קטנים לתוצאות החיפוש כל הזמן וכן מדי פעם מבצעים עדכון גדול ומשמעותי גם לאלגוריתם. גורמים אלו יכולים להביע לשינויים משמעותיים במיקום האתר בתוצאות.

בנוסף, ישנן תופעות של העלמות האתר מהתוצאות לפרקי זמן, שיכולים גם להגיע לחודשים, מסיבות רבות כאשר המרכזית היא חסימה של האתר עקב מעבר על הנחיות גוגל לקידום אתרים נכון וביצוע קידום שאינו בהתאם להנחיות גוגל. לכן יש להיזהר מהבטחות של קידום מהיר במחיר נמוך ביחס לאתרים מתחרים, הדבר עלול להוביל לפגיעה משמעותית במיקום האתר בתוצאות החיפוש לזמן ארוך.

לצורך ביצוע קידום אופטימלי לאתר יש להתחיל את הקידום עוד בשלב תכנון האתר כך שגם מבנה האתר, מערכת הניהול והתכנים שיכתבו יהיו אופטימליים.

 

קידום אתר בזמן התכנון:

1. ניתוח תחומי הפעילות של העסק לצורך החלטה על מילות המפתח לקידום.

2. הפקת דוח מילות מפתח קשורות הכולל את היקף החיפוש בגוגל של מילות המפתח בשנה האחרונה ומידת התחרותיות באותה מילה.

3. בחירת מילות מפתח להתמקדות ובניית אסטרטגיה להתאמת האתר והפעילות ברשת לביטויים אלו.

4. בחינת מערכת הניהול הנבחרת לאתר מבחינת אפשרויות הקידום.

 

קידום אתר בזמן ההקמה:

1. עבודה מול מעצב האתר למבנה אופטימלי לקידום.

2. עבודה מול כותב התכנים לאתר לכתיבה אופטימלית.

3. אופטימיזציה לדפים הכוללת: שם הדף, תגיות תיאור ומילות מפתח, ניתוח סטטיסטי לתוכן הדפים והתאמה למנועי החיפוש, הדגשות טקסט, תגיות alt לתמונות, שינוי והוספת תכנים ועוד.

4. בניית מערך קישורים פנימי באתר.

5. הקמת חשבון בגוגל וובמסטר טולס המאפשר קידום מהיר וטוב יותר של האתר וכן איתור בעיות ותקלות שגוגל מאתר ומשפיעות על הקידום.

6. בנייה והגשה של מפת אתר דינאמית לגוגל בכדי לשפר את מהירות ויעילות סריקת האתר וקידומו במנוע החיפוש.

7. התקנה והגדרת מערכת Friendly url – שמות דפים המכילים את ביטויי המפתח בכתובת הדף לשיפור הקידום (לדוגמא: כרטיסי_ביקור/http://www.test.co.il ).

8. התקנת מערכת גוגל אנליטיקס המאפשרת צפייה בנתוני הגולשים באתר. הנתונים חשובים גם לבחינת האתר וביצוע תיקונים ושיפורים באתר וגם לקידום האתר.

 

קידום אתר לאחר ההקמה:

1. מעקב וביצוע פעולות שוטפות על האתר לשיפור האופטימיזצייה.

2. ביצוע תיקונים במידת הצורך בהתאם לשינויים באלגוריתם התוצאות של גוגל.

3. הוספת תכנים רלוונטיים לאתר בצורה אופטימלית.

4. הוספת ביטויי קידום נוספים או שינוי ביטויים שלא מניבים את התוצאות הרצויות.

5. רישום האתר לאינדקסים ומנועי חיפוש מובילים בארץ ובעולם.

6. פתיחת חשבונות באתרי מאמרים והזנת תכנים מתאימים עם בניית מערך קישורים נכון.

7. הקמת אתרים תומכים לאתר הראשי שמתמחים בנושא ספציפי ומקשרים לעמוד הראשי.

8. עבודה נכונה ברשתות החברתיות להגברת יעילות האתר.

9. קידום ברשת יוטיוב ע"י סרטונים ייעודיים.

הדבר החשוב ביותר לקידום הוא: ללא שיתוף פעולה של הלקוח הקידום לא יצליח, קידום זה לא מוצר שמשלמים ומקבלים. לצורך הקידום נדרש שיתוף פעולה רציף של הלקוח לשינויים באתר, כתיבת תכנים, ניתוח התוצאות והתאמת הקידום בהתאם לתוצאות