077-9616382 contact@aluftec.co.il

צור קשר:

פרסום בגוגל

חברתנו מספקת שירותי הקמה וניהול לקמפיין ממומן בגוגל. הקמפיין הממומן בגוגל הנו מודעות הפרסום המוצגות לצד ומעל לתוצאות החיפוש האורגניות.

לחברה עובדים מוסמכים ע"י גוגל שעברו מבחנים ובעלי תעודת הסמכה מגוגל לניהול מסעות פרסום.

הקמת מסע פרסום בגוגל כולל את השלבים הבאים:

1. ניתוח תחומי העיסוק של הלקוח והבנת הנושאים בהם נדרש הפרסום.

2. ביצוע מחקר ביטויי מפתח אותם גולשים חיפשו בשנה האחרונה ובחירת ביטויי המפתח הטובים והמתאימים ביותר ללקוח.

3. כתיבת מודעות אופטימליות בהתאם לתחומי הפרסום והנחיות גוגל.

4. התאמת המודעות לדפים הרלוונטיים באתר הלקוח לשיפור ציוני איכות המודעות.

5. בחירת ביטויי מפתח שליליים לפרסום – ביטויים בהם המודעה לא צריכה להופיע. זהו שלב חשוב שמונע בזבוז משמעותי של תקציב הפרסום.

6. הקמת מסע הפרסום, הזנת כל ההגדרות והתכנים הנדרשים והפעלת הפרסום.

7. ניתוח תוצאות מסע הפרסום ברמה שוטפת וביצוע כל הפעולות הנדרשות לאופטימיזציה של הפרסום.

 

אופטימיזציה של מסע פרסום קיים:

לאחר הקמת מסע פרסום והפעלתו נאסף מידע רב בחשבון הפרסום ובהתאם למידע זה יש לבצע אופטימיזציה לפרסום שיכולה להגביר בעשרות אחוזים את תפוקת הקמפיין לאותו תקציב פרסום.

1. ניתוח המודעות בקמפיין בהתאם לתפקוד המודעות כגון אחוזי לחיצה, מספר הופעות וכו'.

2. תיקון וכתיבת מודעות טובות ומתאימות יותר לפרסום.

3. ניתוח ביטויי המפתח בקמפיין ואיתור ביטויים לא אפקטיביים או ביטויים חסרים וביצוע התאמות.

4. ניתוח ביטויים בהם גולשים נכנסו לאתר שאינם יעילים ללקוח וחסימת המודעות לביטויים אלו (לדוגמא: משרד רו"ח שמפרסם ללקוחות ועל המודעות לוחצים גם רו"ח מחפשי עבודה).

5. ניתוח הופעת המודעות ברשת המדיה של גוגל מבחינת האתרים בהם המודעה מופיעה והתפוקה המופקת מכל מודעה. רשת המדיה של גוגל הנה רשת של אתרים המציגים מודעות של גוגל בתוך דפי האתר כגון אתר ynet.

 

פרסום במכשירי טלפון חכמים:

פרסום מודעות במכשירים ניידים כגון טלפונים ניידים או טאבלטים דומה מבחינה טכנית לניהול הקמפיין הרגיל אולם הקמה של הקמפיין בצורה זהה לרשת החיפוש הרגילה תוביל לבזבוז משמעותי של תקציב הפרסום. יש להתאים את המודעות כך שיופיעו רק במקומות הרלוונטיים ולביטויים הרלוונטיים.

לדוגמא, חלק ניכר מהפעילות במכשירי טלפון חכמים או טאבלטים הנו משחקים שלצדם או לפני שהמשחק מופיעות מודעות פרסום של גוגל. במקרים רבים נלחצות המודעות בטעות ולמעשה המפרסם משלם עבור הלחיצה על המודעה ללא כל תועלת. חשוב לבנות נכון את הפרסום ולחסום הופעה של המודעות במקומות לא רלוונטיים.

בנוסף, ניתן לשלב תכונות מיוחדות לפרסום בטלפונים חכמים כגון התקשרות ישירה מהמודעה למפרסם, דבר שמגביר מאד את יעילות המודעות בתחומי פעילות ספציפיים.

 

פרסום ברשת המדיה:

ברשת המדיה ישנו בזבוז כספי משמעותי אם לא מבצעים אופטימיזצייה נכונה ובמקרים רבים המודעות מוצגות באתרים לא רלוונטיים, נלחצות בטעות ומצמצמות את תקציב הפרסו םבמקומות האפקטיביים. אחד המקומות המרכזיים לבעיות אלו הן המודעות המופיעות לפני משחקים באתרי משחקים. חשוב להגדיר נכון את הפרסום בכדי למנוע בזבוז כספי.